Vill ha sommar!!

Har vart en hyffsat bra dag måste jag säga!
Förutom att jag höll på att försova mig till vårdcentralen och fick ta massa prover där ;)

Skulle ju bara lägga mig och läsa lite tidningar i sängen när Jasper vilade sin förmiddagslur. Slutade med att jag blunande och vi sov i 2 timmar!! Eller ja Jasper vaknade ju inte utan sov vidare en halvtimme till. Jag vaknade dock i panik över att jag inte ens var iordninggjord eller hade vettiga kläder på mig! Värst av allt, Timmy var inte hemma än och Jasper skulle vara vrålhungrig när han vaknade det visste jag!!
Timmy skulle komma hem vid lunch men kom 45 min senare! Men jag hann utan problem i tid och dem sa att jag inte behöver vara orolig. Men i min journal från efterkomtrollen stod det att jag hade väldigt dåligt järnvärde vilket ingen berättade för mig, riktigt dåligt!! Så dem tog 5-6 olika prover så vi får se vad dem visar!

Efter det åkte vi till babyproffsen och handlade lite fler flaskor och muggar till Jappe. Beställde även en sittdyna till vagnen så Jasper slipper ha bältet i ansiktet plus att det kommer vara skönare att sitta :) Dyr var den minsann, runt 450 kronor. När den kommer ska vi även köpa ett paraply att sätta på vagnen. Dem från Emmaljunga kostade 330 kr men dem hade paraply som skulle passa alla vagnar i butiken för 199 kr eller nåt! Tar nog hellre en sån då ;)

Sen äntligen fick jag med Timmy till blomsterlandet!!! <3 Köpte två zinkbaljor att ha lite sallad/gröslök och i den andra ska det minsann bli lite smultron ;)
Funderar på att köpa fler smultronplantor och sätta det i den stora baljan, det är ju så gott ;)
Åh vill ha sommar nu nu nuuuu!!!


Haha sitter och garvar åt Morgan och Ola-Conny nu. Vilka lirare det är alltså :D Underbara!!

Nu ska jag nog ringa min mor och fråga om hon inte ska komma hit när barnbidraget har kommit så vi kan åka och handla upp det på mer blommor till mina krukor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0