Vilken dag <3

Har vart en så sjukt bra dag! Humöret har varit mer än på topp hos oss alla tre :)
Tog en sväng med vagnen till lekplatsen och gungade, är alltid lika populärt!
Efter bara en liten stund kom det små pojkar på 3 och 6 och började prata! Så otroligt söta och hundra frågor hade dem :) Så vi gungade där allihop tillslut och blåste såpbubblor!

När vi var påväg hem så somnade min älskade son i vagnen och då tog jag bara en kort omväg hem för att sätta mig i solen och njuta, såå underbart! Hann ringa både Timmy och mamma en stund! Samt spela massa spel givetvis ;)
När han vaknade så gick vi upp och tog ett bubbelbad minsann, det var riktigt kul! Ska nog hoppa i med honom nästa gång tror jag ;)
Sen käkade vi lite mat precis innan pappa kom hem. Då åkte vi och hämtade ut paket och även skickade
ett (har sålt dem sista amningsteérna jag hade kvar.) Sen tog vi en tur till Apoteket och hämtade ut järntabletterna, köpte givetvis mer bubbel till badet ;)

Ja det har jag nog heller inte skrivit men vi är nu amningsfria! Har inte ammat sen natten till söndagen förra veckan!! Hade inte så det räckte riktigt och jag var verkligen trött på det, kände att jag gjort sen biten nu! Men ändå kändes det jobbigt för det känns som han växte upp och blev en stor kille på bara en dag där! Det har ju hänt så mycket dem sista veckorna så man har absolut inte hunnit med! Det är krypa, ställa sig mot saker, gå genom att hålla i möblerna, sätta sig upp själv från liggandes, han tar och håller vattenflaskan själv, pratet är mer utvecklat och säkert massa mer! Ja jisses, han är knappt en bebis längre...

Vi behöver inte heller alltid vagga honom till sömns, utan idag har han somnat av sig själv efter en stund! Skönt för det är ju inte hållbart att hålla på så.

Vi fortsatte den bra dagen med att beställa pizza och har bara myst hela kvällen. Så underbart, jag älskar verkligen min man <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0