Världens bästa mamma!

Har vart en såå bra dag idag, fler sånna tack!!

Ioförsig vaknade Jasper innan 6 idag så nån sovmorgon blev det ju inte ;) Och jag som inte kunde somna förrens klockan 2... Men fick sova 2 timmar till sen när han sov sin förmiddagstur!

Sen kom min mamma och vovve på besök, så vi lämnade lägenheten så fort som möjligt för att komma ut på promenad! Åkte ut mot kronobergs slott, och badade i sjön. Kenzo är ju egentligen mer fisk än hund, helt tokig i att bada! Så där var vi nog nämre en timme, helt underbart vackert med bokskog runt om kring! Tacka gudarna för City Crossen som faktiskt är en toppen offroad vagn!
Tog många fina bilder med kameran men den har jag nog glömt i bilen... Sen kunde jag ju inte lägga över bilder sist ändå?

När vi kom hem så käkade vi allihopa lite och tog en tur till babyproffsen för att hämta sittdynan till vagnen, samt köpa paraply så han inte ska få solen i ögonen. Skulle även kika på en sulky, som är lite smidigare att ha på resan och i stan. Hittade en tillslut, som egentligen var lite i övre prisklassen men mamma ville "absolut inte att vi skulle köpa nån skitvagn som kan skada hennes lilla bumms" ;) Hade ju Chicco Lightway i tankarna men jag var inte så nöjd med den när jag fick prova den. Så istället tittade vi på en babytravel men mamma envisades med en Britax B-Agile vilket faktiskt var den som jag med tyckte verkade bäst fast dyr. Men då kom hon på det att Timmy ska ju få pengar för allt jobb han gör hemma hos dem så dem pengarna lägger vi på vagnen ;) Så kan man säga att dem sponsrar lite iallafall ;) Tack mamma <3
Ser fram emot många turer med denna!!

Efter babyproffsen gick skutan mot blomsterlandet och storshopping där, så nu ska minsann balkongen bli lite fin igen!!
Vi satte pricken över i:et för dagen när vi bestämde oss för att köpa hem kinamat <3 Oj oj, så gott!

Nej denna torsdag kan absolut inte blivit bättre på något sätt!! <3


Sen så var ju min kusin Martin här igår vilket var så kul, blir ju inte att man hinner ses så ofta! Så det hoppas jag verkligen blir fler gånger :) Tog en promenix ner mot sjön och badade fötterna, men när vi först kom ner så möttes vi av en snok som simmade runt i vattnet! En rätt stor med måste jag säga.
Och som sagt - Har man trevligt så rinner klockan iväg så ungefär klockan 12 så åkte han hem igen!

Ska faktiskt åka till Emmaboda imorn igen för att bygga klart staketet, för nu ska pappa ha fått allt virke :) Så blir att vi stannar hela helgen! Hoppas verkligen på fint väder så vi kan vara ute heeela dagarna!
Men innan vi åker mot Emmaboda så blir det en mysig dag på strandbjörket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0