Va solsken kan göra en glad!

Trots att jag varit trött som en gris hela dagen så har solen ändå hållit en på riktigt bra humör :)

Hade maten klar när Timmy kom hem, så med den i magen tog vi en lång promenad på nya vägar! Hittade ett mysigt ställe där man kunde fika, spela minigolf och annat. Men det bästa, det fanns en stooor lekplats till barnen och riktigt stor gräsyta att springa runt och leka på :) Det ligger mitt inne i skogen och med en sjö bara 100 meter bort! Där kommer vi definitivt spendera många timmar i sommar! :)

Nu till kvällen så invigde jag mina nya skålar och bakade kladdkaka, mums så gott det blev! Till hade vi massor av grädde, hallon och blåbär!

Efter en sån här bra dag så hoppas jag att vi får en bättre natt med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0