Underbara sommar :)

I fredags var det planer på att ha massa mys med mammor och bebisar på strandbjörket men bara några timmar innan så började Jasper bli grinig och då tog jag tempen på honom för han kändes varm. Det var han med, 39.3 stod det på stickan =/ Så vi fick stanna hemma tyvärr, är så typiskt! Men vi gör ett nytt försök nästa vecka.

Men vi bestämde oss ändå för att åka till Emmaboda på kvällen så Timmy kunde få göra klart staketet! Sen är det inte lika varmt där hemma som det blir här... Har inte varit under 25 grader dem senaste dagarna!! Så han hade det nog bättre där hemma faktiskt!
Men redan på lördagen så var febern borta och han var sig själv igen! Såg även två nya små gaddar titta fram i överkäken :) Så kan nog vara därifrån febern kom. Så nu är framtänderna på gång med så snart ser han inte ut som en vampyr längre! ;)

Har sen haft en helt sjukt mysig helg. Mamma, syrran, Kenzo, Jasper och jag åkte ut till skogen på en promenad och så Kenzo skulle få bada.. När Jasper somnade på hemvägen så bestämde sig mamma och syrran att gå en bit så då tog jag bilen och körde en bit men han sov fortfarande när dem kom fram. Kenzo blev ju tokig när jag körde iväg igen så han fick åka med i bilen! ;)
Dem gick en bra bit kan jag säga!! Haha tokiga är dem...

Sen har han vaknat vid 11 tiden två dagar i rad och ska absolut inte somna om. Så efter 1,5 timmes försök igår fick han faktiskt komma upp och se Loreen vinna esc!!

Sen har det vart god mat och massa mer bad :) Jasper har fått smaka på både det ena och andra och verkar tycka allt är godare om han får pilla i sig det själv! Ja duktig är han som vill så mycket själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0