Underbara prinsar <3

Hade fina Caroline och Svante på lite besök idag :) Är alltid lika mysigt! Snackade, lunchade och tog oss en tur till lekplatsen med barnen! Att gunga och åka rutchkana är toppenkul :)
Det var så roligt idag för det kändes som att barnen faktiskt lekte lite med varandra och även skrattade åt varann! Var riktigt kul och se, dem börjar bli så stora våra pojkar och dem har fått så många talanger! Underbart <3 Känns som det var förra veckan vi möttes utanför lättvården och blev lika paffa båda två över att se varandra ;) Ja, eller kanske inte jag eftersom jag under mina krystvärkar frågat barnmorskorna om inte Caroline och Amandus fått sin bebis, när dem råkade försäga sig så började jag ju dessutom gråta av lycka för deras skull! ;) Så tokigt det kan vara.. Men lustgas säger jag bara <3

Efter lekparksturen åkte dem hem och jag gick för att lägga Jappe, han somnade på 1 minut och det händer aaaaldrig annars! Så han var riktigt trött..
Då passade jag på att ringa en fotograf som kan ta fina bilder på Jappe och även oss då :) Caroline tipsade och fick se deras bilder som var underbara!
Men hann inte mer än ringa och sen efter det sätta rumpan i soffan innan lilla skrutten vaknade! Så han sov alltså bara en kvart kanske... Men under dem sekunderna rumpan var i soffan förvandlades all min energi och hjärna till en kola! Vet inte vad som hände men jag blev sååå trött!! Tur att Timmy kom en liten stund senare så jag kunde vila *läs - laga mat*

Nu har Jasper även hittat och kommit på hur kan ska få ut dem sega kökslådorna! Typiskt ;) Så Timmy improviserade med en bambupinne. Allting går! ;)

Men jag hade verkligen ingen ork för att käka så jag la mig på soffan en halvtimme innan jag mumsade i mig kycklingsallades!
Kom på sen att det inte alls var konstigt att jag var trött. Låg ju för fasen och vände och vred på mig till klockan halv 5 i morse! Hmm...

Hoppas jag lyckas sova bättre inatt! Ska genast gå och öppna balkongen igen för det är tropisk hetta här inne!!! Aawh hatar det...……

Förresten, är det nån som är sysslolös imorn så hör av er :) Är för rastlös för att bara vara hemma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0