Tjuven!!

Det är väldigt roligt att Jasper nu kan ställa sig upp mot saker...
Men!! Han är en riktig tjuv och ska verkligen ha precis allt han inte får ta ;)

Idag hade vi planer på att gå bort till lekplatsen och gunga lite eftersom han älskar det. Men har ju vart pissväder hela dagen! Så jäkla trist, så har hållit oss inne idag med och kan säga att jag har krupit längs väggarna!!! Är det likadant väder imorn så tar vi bilen och handlar lite fröer och jord så vi kan plantera lite sallad och sånt till både oss och ödlan :) Hittar kanske nån blomma med kan jag tänka mig!

Beställde hem lite grejer från H&M nyss. Dem hade så fina kylväskor, har bara lånat en från mamma och pappa hittills ;) Men nu minsann hittade jag några perfekta! Kunde inte bestämma mig för vilken så Timmy fick lägga den avgörande rösten!... Men jag känner nu att jag kanske skulle beställt två? Hmm...
Blev en kjol med till mig, fina hårspännen, en bikini till eftersom dem andra inte passar längre.. Upptäckte att den jag köpte sist på hm var något liten den med! =/
Timmy fick tre par kallingar, välbehövligt!

Nehe, ska ta och göra i ordning i köket innan nån annan gör det! (Haha?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0