Söndagsdröm!!

Det kan inte ha varit en bättre dag idag!

Timmy tog Jasper inatt för han har nämligen börjat med att vara vaken i 1,5 timme mitt i natten, han gjort så nu i en vecka! Skönt att få sova några timmar i streck. Jag tog då honom på morgonen när han vaknade strax efter 7 och då var han vaken i 2 timmar sen gick vi och la oss igen och sov en timme till! Skönt att man kan göra så iallafall!

När vi vaknade sen då tog vi och packade kylväskan med lite nybakat fika och mellis till Jasper och promenerade ner till sjön. Ja jag behöver nog inte förklara hur underbart mysigt det var!!
Jasper älskade att sitta och dra upp grässtrån och pilla på! Att bara sitta där och njuta i solen och av varandra som familj är ovärdeligt!! :)

Har tagit så många fina bilder idag men denna jävla datorn vill inte läsa av kortet. Skulle på allvar kunna slänga den i golvet just nu! Bara en massa krabb... En bärbar dator ska väl ändå hålla mer än ett år?
Ska se om jag hittar sladden och se om det kan fungera.

När vi kom hem så planterade vi lite fröer och blommor på balkongen och efter det grillade vi lite kött! Ja som sagt, dagen kunde inte bli bättre!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0