Så vart denna helgen!

Timmy tog lite pappaledigt efter lunch i fredags vilket var hur mysigt som helst!
Blev att vi åkte till Emmaboda redan på fredagen istället för lördagen så det blev en riktig mysdag! Vi gjorde lite pizza och kikade på film.
Min syster var ju med där så hela familjen var samlad!

Timmy har ju hjälpt mamma och pappa återigen men denna gången var det ett staket som skulle upp. Fast den kunde bara gjuta plintar och sånt för bräderna hann aldrig komm tyvärr.
Både pappa och Timmy blev riktigt dåliga igår och jag hoppas att det bara var all pollen och att dem inte blev sjuka för det har jag ingen ork med!! Timmy sa att han mådde bättre idag men jag vet inte om jag tror honom då han somnade vid halv 10 och var alldeles täppt i näsan ;)
Jasper har också vart väldigt trött idag och lite grinig med då, blev även lite rosig om kinderna percis innan vi körde hem. Men jag håller verkligen alla tummar och tår att det inte bryter ut helt!! Det kan ju vara tänderna som spökar. Han somnade ju två timmar tidigare än va han brukar göra i lördags och givetvis vaknade han strax efter 12 och var hur glad och pigg som helst, skrattade som attans bara man kikade på honom <3 Försökte i nästan timme med att söva om honom men det var omöjligt. Så jag och mamma gick ner med honom så Timmy fick sova. Satt uppe till 3 :S Vi var nere och Jasper roade sig med att riva ut ALLT under mammas och pappas bord, han hade superkul! Vi med ;)

Även imorn slutar Timmy efter lunch (om han inte vaknar jättedålig förståss) Jag ska ju till vårdcentralen och jag hoppas jag kan få den hjälp jag vill ha denna gången nu med ny vårdcentral och allt! ;)
Ska även en runda till Babyproffsen och har jag tur får jag med honom till blomsterlandet med, men vågar inte hoppas på för mycket! ;)

Hoppas alla haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0