Njutit hela dagen!

Har vart den bästa dagen på länge tror jag!!
Min mamma, syster och kom igår kväll och skulle sova här..

Startade dagen med en grabb som vaknade vid 6, då råkade vi väcka mormor när vi skulle byta blöja så då mös vi med henne en stund! Sen somnade han om vid strax efter 7 och då fick vi sovmorgon till kvart i 10! Underbart <3
Då mös vi lite till innan vi drog igång frukost och gjorde oss i ordning inför en promenad i skogen och shopping :)
Vi drog ut till skogs och lyckades till och med hitta en sjö som Kenzo kunde bada i. Han är ju mer fisk än hund!
Idag kunde man ju till och med gå runt i tunn klänning, hur länge har man inte väntat på detta?? <3

Efter promenaden tog vi en runda på stan och handlade upp ännu mer pengar på kläder till Jasper (3 shorts, en kofta, en t-shirt, en body och ett par skor :) )
Till Timmy köpte jag kalsongen vilket verkligen behövs och allergitabletter!
Men det bästa av allt - Jag har äntligen köpt mig två stycken IB-Laurensen skålar! Så underbara är dem!! <3 Det kan kallad kärlek nästan ;) Ska nog köpa den större skålen i den plommonlila färgen nästa löning ;) Fast den har inget handtag men lika fin för det!

Inne på Åhléns så drog Jasper igång med ett underbart skrattanfall! Bara man tittade på honom så skrattade han så han knappt fick luft, hahaa så underbar han är min lilla pudding!!! Att han kan vara så glad när tänderna kilar fram!! <3
Förresten, han är sååå lik mig på många sätt nu.. Han har alltså inte börjat få framtänderna utan dem vid sidan om, så han kommer alltså ja fyra tänder i rad när han biter ihop!! Jag fick precis likadant. Just nu sover han även precis likadant som jag alltid gjorde, men rumpan i vädret! :)

Vi tog sen en lunch på Condeco, nom nom!

Hemma sen väntade en glad hund och ett bad för minstingen! :)
Mamma och dem andra åkte då hem och då blev det mamma pappa barn mys i sängen, älskar verkligen mina pojkar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0