Massa bus på gång!!

Måste säga att jag blev lite förvånad men mest imponerad över hur Jasper tyst så jag inte vaknat, varit i mitt sängbord och snott både min hårborste och mina hörlurar till iPhone ;) Där satt han och skuttade så gott på sina fynd!
Även lite rädd blev jag, eller väldigt mycket! Tänk om han hade fått hörlurarna om halsen och kvävts!!! Och där hade jag legat och sovit bara en halvmeter ifrån... Fan jag vill inte ens tänka tanken!! Den lådan är från och med nu stängd och spjälsängen flyttad ytterligare en bit ifrån!... Får panik av bara tanken att det kunde hänt nåt!!

En annan grej är ju att nu när han ställer sig mot saker så känner man nästan att man skulle vilja klä in hela lägenheten i skumgummi så han inte slår sig ;) Haha! Men än så länge går det bra faktiskt, han gråter inte så lätt utan kan dunka i både huvud och rumpa utan att säga nåt :) Visst trillar han ordentligt, vilket knappt hänt så säger han ju Aaaaj!!

Haha på morgonen brukar han även göra sina behov av båda dess slag. Och efter blöjbytet så brukar han få snurra runt lite naken och lufta ändan lite. Idag med halva pyjamasen på, jag blev nämligen själv lite akut morgonkissig ;) Jasper kryper ju med en in på toa och då ser jag att pyjamasen ser något blöt ut och skiftar ju in en mer mörkblå nyans... Har letat som en tok efter olycksplatsen men utan resultat! Kan pyjamasen sugit upp allt då kanske??
Blev iallafall ett bad för miniherren och efter det lite frukost. Nu ligger vi åter i sängen för att få somna om :) Hoppas jag! Då han har sov lite oroligt fram till klockan 4, kan vara skönt att få ta igen lite! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0