Lugnet!

Dagen började inte så härligt kan jag säga... Blev skitdålig rent ut sagt och spydde som en gris. Fick ringa Timmy så han fick komma hem! Var inte så roligt att hålla i Jasper samtidigt som man hade annat för sig ;) Han älskar ju att vara i badrummet och riva ner ALLT! Ja igår rev han ut alla tamponger som jag har i en påse, efter det tog han sikte på toarullen, toaborsten och soptunnan! Han är verkligen manisk när han kommer in hit, han ska bara ha ner allt! ;) Men roligt har han!


Men efter ett tag blev jag bättre och nu känns det hyffsat bra faktiskt! Tror jag kan ha ätit nåt konstigt eller nåt...
Jag är INTE gravid om nån undrar, har redan fått frågan! ;)

Efter lite middag så drog Timmy till Braås för att basta! Jasper och jag stannade hemma för säkerhetsskull!
Men nu sover även han och Timmy är inte hemma än! Drog ett snabb varv med undanplockningen och la mig sen i badet med relaxoljor och tända ljus!

Där ligger jag just nu och jag tänker inte rubba mig på ett bra tag, oooooj så skönt det här var! <3 För att inte tala om avslappnande och Lääänge sen!!

Idag har Jasper även lärt sig lite nya trix! Han sitter på huk och leker, sen står han även på knäna och håller balansen helt själv! :) Så fruktansvärt duktig är han min lille son! Är världens stoltaste mamma! Pratat som bara den har han med gjort idag :)

Just det!!! Såg att han börjat få två bissingar till i underkäken :D Så nu kan han minsann stoltsera med att vara en åtta-taggare!! :D 4 uppe och 4 nere! <3

Alltså denna relaxoljan luktar ju underbart! Tror jag fick den av min syster vid jul, det är visserligen många småflaskor i paketet men jag tror inte dem andra är sämre! Tack älskade du, du visste va en "nybliven" mamma behöver ;)! <3

Fasen nu börjar Jasper snurra, hoppas han somnar om!!

Nehe nu ska jag minsann lägga ifrån mig mobilen och njuta innan min älskade man kommer hem! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0