Bus bus bus!!!

Busungen vill INTE sova ;) Är hur glad som helst och ligger och snurrar och sjunger i sängen! Typiskt bara för att jag gick och la mig i tid för jag var trött! ;) Men man kan inte var arg eller irriterad på en glad bebis <3

Har jag skrivit att vi premiär badade på balkongen idag?? I vilket fall som helst så älskade han det! Vi med tills han fick tag i mina nyplanterade blommor ;)
Haha!!

Fick förresten hem denna idag som vi beställde, såå snygg! Färgerna är mycket bättre i verkligheten. Dyr som attans men den ska vara bäst. Det är en Uv-baddräkt om nån inte vet vad det är :) Man måste vara rädd om dem små liven!!
Köpte även en barnstol man hänger på bordet. Är praktiskt nu till sommaren när man kommer åka iväg en massa :) Verkar superbra men Jasper har inte invigt den än. Hann aldrig med det innan det var sovdax!

Nuu kan det faktiskt vara så att han snart somnar ;) Håller tummarna! Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0