Måndag igen!

Uh förra natten var inte särskillt härlig. Var vaken till halv 6 på morgonen ungefär! Kanske slumrade till ibland men aldrig mer än 15 minuter...
Jasper snurrade och gnydde så jag kunde inte slappna av, sen skulle han äta 2 gånger! Jo jag längtar lite tills han kan sova hela nätterna ;)
Men underbaringen gav mig ändå sovmorgon! Vaknade vid halv 9 och somnade om halv 10 igen så då gick jag med och la mig och sov till 11. Såå skönt!!

Nästa runda han sov så passade jag på att hänga upp tvätten och städade här hemma, var så sjukt dammigt ;) Men nu börjar det bli fint igen. Hann aldrig dammsuga för jag skulle hinna duscha med innan vi skulle handla!
Börjar tro att han kan vara lite allergisk mot kiwi, han kliar sig alltid när han fått det så slängde dem andra pureérna med det i.
Han var så rolig i morse, jag satte fram både gröten och en pipmugg med vatten. Gick bra till en början med gröten men sen skulle han bara ha vattnet, var helt omöjligt att få i han det för han blev vansinnig! Han vet Verkligen vad han vill den lille fisen ;)
Och nu ikväll så vaknade han igen vid nio-tiden men utan magknip, men dock lika omöjligt att få honom att somna om! Eftersom Timmy och jag donat med en del så blev det sen middag så vi hade inte hunnit käka än så vi bestämde oss för att ta upp honom efter att försökt söva i 45 minuter... Maten var ju redan kall :S Men vi var så sjukt hungriga!
Gav honom då lite banan så han skulle somna om sen efter maten. Det tog en stund men tillslut så gick det, hoppas verkligen att han sover bättre inatt!! För jag är jättetrött och lite trög som inte gått och lagt mig än.... Men sitter och väntar på att bilderna från iphonen till datan ska laddas klart, började bli lite fullt ;)

Imorn ska jag nog tvätta alla Jaspers leksaker tror jag, dem blir så skitiga så fort när han suttar på dem och sen slänger dem överallt ;)

Känner förövrigt mig inte alls nöjd med min frisyr heller... Vet inte alls hur jag ska få till det för att det ska se snyggt ut! Får bara till en konstig form på det, hmm... Får väl ge det en vettig chans till för jag vill ju inte klippa det ännu kortare ;)

Nogpratat om frisyrer, ska ta och tvätta bort sminket och göramig redo för natten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0