Torsdag fredag lördag!

Måste bara slänga in ett inlägg!

Hade en toppendag i torsdags hos Caroline med vagnspromenad och babysång. Så hoppas att vi får smita in där fler gånger för oj va Jasper älskade det!! När vi gick runt i bygden så längtar man verkligen efter hus! Det är så vackert där och dem har gångavstånd till den otroligt vackra sjön och människorna där verkar vara så härliga! Blev även förföljda av en söt katt på vägen och på somrarna så springer det tydligen får "löst" då vet man att man är man på landet!

Denna dagen har inte heller gjort mig besviken! Fastän att Jasper inte valde att somna när han borde och vi var lite oöverrens där ett tag ;) Så han fick bara sova i 20 minuter för sen skulle vi till Bvc och träffa läkaren! Han fick stämpeln mycket väl godkänd! Trots lite sömn så var han en så studsande glad kille som inte gjorde annat än skrattade och hoppade i knäet :) Men han hade inte gått upp så mycket enligt mig men dem sa att det absolut inte var nån fara. Vi har ju haft lite problem med att få honom att svälja maten innan, så ska vara ärlig att vi slarvat med att ge honom nu nån vecka... Men idag så var det som han aldrig gjort nåt annat än svälja maten, ingenting spottades ut! Haha så konstigt, han kanske behövde en paus för att förstå att det är rätt gott ändå! Idag fick han lite gröt och äppelmos, var tydligen riktigt smaskens ;) Imorn till frukost blir det gröt med päronpuré, yummy! Tydligen ska päron vara bra för magen då han kan vara lite känslig.
När pappa Timmy kom hem så tog vi en promenad med vagnen i det fina vädret!

Imorn blir det kalas för Millan och efter det ska vi minsann träffa några vänner :) Ska bli så kul att träffas igen! Ska även få lukta och snuffsa in mig i hästman! Låter konstigt -hästman, men alltså hästens hår ;)
Har hört rykten att det även finns killingar där tror jag! Första gången Jasper får se nåt av dem djuren tror jag :)

Det var förresten en på Bvc som började prata med mig för hon tyckte så mycket om Jaspers namn, hon tyckte det var så häftigt och fint :) Kul!

Nej nu blir det bingen :) Sov så gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0