Svår nöt att knäcka!

Idag premiär åt vi minsann varsin glass! Provade den nya Magnum glassen. Ojoj så gott. Min var med choklad överdrag och chokladglass inuti, så det kunde ju inte bli bättre när man är choklad rolig som jag! Mäktig var den med kan jag säga.

Kikade även på ett hus idag. Man blir bra sugen! Det är jättefint men krävs mycket arbete på trädgården och så.
Sen är det ju de. Jag vill ju börja plugga och då kommer vi nog inte ha råd med ett hus, eftersom jag då kommer gå ner rätt bra i tjänst! Men vi ska räkna på det och kanske ringa mäklare för att se vad totalkostnaden skulle bli i månaden, vem vet det kanske inte blir så mycket mer än nu!? Nu är ju även bra tid att köpa hus just för man har hela sommaren på sig att göra om just trädgården och även delar invändigt som kanske behöver en makeover! :)
Det är en tuff nöt att knäcka..
Vi båda trivs just nu väldigt bra i stan och skulle kunna tänka oss att bo här nåt år eller två till men vi vill verkligen att Jasper ska få växa upp på landet och springa fritt vilket kan verkligen skulle få där!
Så ska jag stå ut med Volvo ett tag till och spara ihop pengar? ;) Haha!

När jag vaknade idag så hade jag så ont i min handled :S Har fortfarande inte försvunnit!
Har även idag både lagat min jacka, Jaspers pyjamas som pappa Timmy tog sönder och ett par av hans tjocka sockor!
Man vet även att man är mamma när man håller bebis i famnen, lagar bebismat samtidigt som man själv äter och försöker städa lite på diskbänken! ;) mångsysslare!

Jasper vaknade vid 9 med världens magknip :( Stackarn! Men efter många rap och fisar så släppte det tack gode gud! Håller på och försöker få honom till att sova men det var lättare sagt än gjort!

* Håller alla mina tummar och tår *:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0