Sunny Sunday!

Timmy somnade igår på min sida sängen när han vaggade om Jasper som råkat vakna. Så när jag smet in klockan 01.00 så hade jag inte mage att väcka honom så han fick sova där :)
Skönt för min del med för då kunde Timmy ta honom lite med om han hade vaknat och vagga honom när han fått mat! ;)
Han vaknade klockan 8 och då mös vi en halvtimme och sen gick Timmy upp med honom och lät mig sova till 10 och gav mig frukost på sängen, vilken underbar man jag har <3
Efter det så tog jag lilleman och Timmy fick sova en stund.
Sen satt vi och mös i soffan en stund till favorit serien och satte sen även äntligen ihop hans matstol som vi fick i doppresent av min mamma och pappa. Den är så fin och jag är så glad att dem hittade den istället för den jag pekat på :) Så vi satt där och tog lite mellanmål, vi lite mackor och Jasper gröt med päronpuré som är en riktig höjdare. Inte mycket som går till spillo där inte! Han har även fått smaka på en liten bit bröd idag med en klick smör, och smöret var populärt det med ;)
Tog därefter en promenad i solen ner till Ica för att handla lite. Jasper somnade på vägen hem så vi tog lite omvägar för att han skulle få sova en stund, var så skönt att få röra på sig!

Efter vi gjort så simpel mat som möjligt så kände jag för att göra en päronpaj och den står just nu och skriker på mig i köket så måste nog ta och smaka lite på den, ska bli så gott! Till den tar vi lite cola och ska återigen kika på våran favorit serie tills vi somnar!

Trevlig söndag på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0