Ska nog lära mig baka, det är ju så gott!!

Idag tog vi en lugn morgon, så skönt! Slappade bara och ignorerade att vi tänkt dammsuga och vara allmänt duktiga! Säger som Sanna sa - Skiten går ju ingenstans! :)
Som sagt, efter det så åkte jag och Jasper till Sanna och tog en smarrig fika, oj oj så gott det var!! Borde verkligen med lära mig att baka!.. Fick se deras nya lägenhet som var så stor och fin verkligen (vill med ha) ;) Vi hade så himla trevligt och hon har ju bara 5 dagar kvar till BF så jag blev nästan lika spänd och nyfiken på pyret som hon tror jag :D Så nästa gång vi träffas så är det förhoppningsvis en splirrans ny liten fis i deras familj!

När vi kom hem så lagade vi till en skink & bacon sås, himla god blev den! Råkade kolla på hemnet och ser ännu ett perfekt hus för oss! Typiskt :( Hoppas vi hittar nåt lika snabbt när vi väl ska ut på riktig husjakt! Men just nu trivs jag i stan när man har allt så nära :) Men jag vill ändå att Jasper ska få växa upp med att få springa runt i skogen och leka :)

Imorn ryker mitt galet slitna hår minsann! Ska bli så skönt. Gör det lite kortare så Jasper inte lika lätt kan dra i det, för just nu är det favorit sysslan! ;) precis lika busig som pappa Timmy!
Ska nog se om jag kan hitta nåt fint inne i en affär till MIG denna gången!!
Efter det ska vi till Emmaboda eftersom Timmy och pappa ska till Tyskland och handla lite gottis inför sommarn!
Ska be mamma färga mitt hår då med :) Vi får väl se vad vi mer hittar på, är ju inte omöjligt att vi drar iväg nånstans!

God natt på alla finingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0