Pappaledigt och 5 år tillsammans!

Ligger fortfarande i sängen och myser med Jappe! Är lite trött då han bestämde sig för att vakna lite väl ofta inatt och vara vaken och även ibland för att man skulle leka! Buse! ;)

Vi ligger även och planerar vad vi ska hitta på nästa vecka! För då ska minsann Timmy vara ledig :D Han hade mycket timmar att ta ut nu, det räckte i 3 dagar sen tar han pappaledigt dem andra två! Ska bli så mysigt!!!
Men torsdagen ska han till Tyskland med min pappa och handla lite öl, då ska Jasper och jag vara i Emmaboda med mamma :)
Fredagen ska vi på blingoparty hos Caroline för att sen på kvällen ut och käka och fira att vi faktiskt varit tillsammans i 5 år! Fasen va tiden går, men jag älskar dig precis lika mycket om inte mer min älskade man <3

Nu hörde jag att det blev ett blöjbyte minsann ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0