Mjölk!

En snabbis.... Hur kan det komma sig att både igår och idag har jag haft så fruktansvärt mycket mjölk? Jag har ju bara plockat bort ett mål och sån skillnad kan väl ändå inte det göra. Speciellt inte på kvällen eftersom han får på förmiddagen!?  Eller?! Weird... Det sticker och spänner som attans!

Dock inte som det gjorde i början ;) När brösten nästan var fyrkantiga av all mjölk och stora som sillisar!! Behövdes ingen pushup eller bh överhuvudtaget där för att få en snyggklyfta ;) Men aj va ont det gjorde, kunde ju inte ens lägga armarna emot och det var ju omöjligt att ligga på sidan och sova! Men vilket krabb jag hade. Dem läckte ju heeeela tiden, även när jag sov då. Låg med, ja va heter de.... Ehm typ tyg/plast som skyddade madrassen och en handduk att ligga på plus amningsbh och minst 2 amningsilägg i varje kupa och ändå var jag alltid dygnsur när jag vaknade!!! Var så jobbigt!... Kändes även som jag var dösjuk varje gång jag vaknade, kanske lite mjölkstockningsvarning? Men det varade bara i lite mer än en vecka!
Och när jag ammade så sprutade det som attans ur båda brösten så jag var alltid tvungen att trycka en handduk på det bröstet jag inte ammade på.. Fick byta handduk efter varje gång ungefär för jag kunde krama ur dem och formodligen fylla ett dricksglas ;) Haha! Sen kräker dem ju en del med, blev några handdukar till det med. Jasper hade även fostervatten kvar i lugnorna som gjorde att han mådde illa och kräktes ett tag. Ja jissa om vi tvättade handdukar!! ;) Skulle kunna gödsla med dem nu känns det som!!

Skulle bara bli en snabbis... Jaja!

Förresten!!

Nu är Timmy ledig 9 dagar framöver, OJ VA JAG/VI SKA NJUTA!!! <3 Fantastiskt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0