Härlig promenad!!

Igår kom Timmys pappa och lillasyster hit för dem ville låna min Toyota ett tag. Dem valde att köpa en automatare strax innan hon skulle få övningsköra ;) Smartasses!! Men nu när det börjar dra ihop sig för henne att ta körkort så får hon givetvis låna min pingupärla ett litet tag. Så vi fick låna deras saab då så Timmy kan ta sig till jobbet och jag kan ta mig runt på dagarna med volvon :)

Idag hade vi bestämt oss för att faktiskt inviga sittdelen. Det var inte så fint igår så vi hoppade det.
Fattade mig inte riktigt på hur man spände och Jasper var så trött och bara grät så jag gjorde mitt bästa så får vi fixa resten imorn... Gick först en liten runda för att han skulle somna och det gjorde han men vaknade 5 minuter senare. Så då gick jag mot Ica och handlade istället. Efter det gick jag till vårdcentralen och fyllde i ett papper men tydligen kunde man inte lämna den där som man kunde för 2 veckor sen utan nu måste man själv skicka det till landstinget! *suck stön aaaargh*
Men då var klockan 4 och Jasper sov fortfanade inte så jag ringde Timmy och frågade om han ville gå en runda också. Så vi gick runt på parkeringen och väntade på pappa Timmy och sen gick vi en lång omväg hemåt :) Betyder att vi måste gå imorn med för att hämta upp bilen ;) Det var en tanke bakom det hela!

Gav förresten Jasper potatis/morots puré idag också och det smakade lika illa idag vill jag lova ;) Men blandar man det med banan så är det så gått så! Han är verkligen en gottegris min lilla prins ;)
Och majskrokarna är väldigt roliga att både äta och dela på. Bäst är det om man slår den i bordet så den går av så det blir två!! ;D

Bad Timmy fixa iordning i köket eftersom jag lagade maten INNAN han somnar på soffan. Vad tror ni han gör och tror ni köket är städat? Nej.... Typiskt!

!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0