Begravning

Det var en så fin begravning av Ingvar! Är glad att jag åkte så man fick ett avsked men det var riktigt jobbigt! Men är glad att jag hade Jasper med mig som var den allra bästa trösten man kunde få! Tror fler än jag kände så.
Var lite orolig över hur folk skulle reagera över att jag hade med mig honom, just för att han kan börja skrika och "förstöra" begravningen med att börja skrika. Men han skötte sig exemplariskt och jag var en riktigt stolt mamma :) Han var nog runt i den flesta knän och var som en solstråle hela dagen <3

Fina Ingvar, jag visste inte att du gått på Ingelstad, så där missade vi ett roligt samtalsämne. Vet ju hur galet det kan vara och har varit där ute så det hade verkligen vart kul och få höra lite gamla historier! Vi får ta det sen när vi träffas igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0