Asgarv!!

När Timmy gick in i sovrummet för att lägga sig så hinner han knappt in innan jag hör ett - kom kom fort!!
Går då in till sovrummet där Jasper ligger och sover...
Han låg och sov med värsta smilet på läpparna för att sen göra en riktigt sur min för att i nästa sekund igen skänka oss ett super smile, så höll han på ett tag! Timmy var tvungen att springa ut för han började asgarva och som alla vet så är det smittsamt som attans, och när Jasper hörde Timmy så vaknade han till och öppnade ögonen för att sluta dem snabbt igen när jag gungade till sängen och fortsatte sin grej ;) Det gick ju inte hålla sig för det såg ju såå roligt och gulligt ut!


Men dock har stackaren vaknar lite hela tiden på grund av hostan han har :( Tycker så synd om honom för man vet ju hur det känns när man är så sjuk och man kan inte sluta hosta! Man vill bara kunna göra nånting för att hjälpa eller ta över förkylningen helt! Hoppas mammas lilla älskling blir bra snart igen!! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Haha nejnej klart jag inte blev sur :o!

2012-03-12 @ 14:15:18
URL: http://playitnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0