Bra deal?!?

Timmy och Jappe är iväg och handlar medan jag stannar hemma och städar, lagar mat, hänger tvätt och ringer samtal åt Timmy. Vet inte om jag gjorde en bra deal där men sånt är livet ;)

Eftersom vi ska till fotografen på onsdag så ringde jag och bokade en klipptid till Timmy, vilket är välbehövligt så hans hår snart är lika högt som hans huvud! Ska man få nåt gjort med denna man så får man fixa det själv... ;) <3

Gjorde även "glass" på turkisk yoghurt med mosad banan och hallon innan! Ska se vad han tycker om det sen när han kommer hem :) För resterna som blev över var iallafall populärt, smaskade i sig som han inte fått mat på hela dagen! ;)

Tror Jasper snart står själv med, för nu behöver han inte dra sig upp utan bara nåt att luta sig emot! Det går för fort det här, jag hänger inte med här hemma!

Nej nu måste jag sätta på vattnet till makaronerna och sen hänga tvätten så det blir nåt gjort här hemma idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0