Orkar inte vara effektiv idag!

Precis som rubriken lyder så varken vill jag eller orkar vara allt för duktig idag! Jasper har vart urmysig och klättrat upp i knät på mig i soffan och satt sig och myst hur länge som helst!  Vem vill hellre packa och fixa då?? Nej så vi har bara badat lite och tvättat kläder. Har absolut ingen lust och motivation att packa grejer även om vi åker till Finland på lördag... känner mig inte särskilt sugen på att åka heller! Tycker så synd om Jasper att han ska sitta fast i bilstolen så länge. Han har dessutom tröttnat på att åka bil, tycker inte alls det är kul längre! Har även tusen saker att göra hemma. Men jag har löst biten med vem som passar Sally! Köpte ett gammalt akvarium som hon får vara i hos mamma och pappa. Det blir kanon! Ligger i sängen och nattar Jappe just nu, hoppas han kan somna snart så jag med får ta mig ett bad och göra mig i ordning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0