Hemma

Hej allihopa!
Jag har inte dött utan bara haft semester och inte velat lägga ner tid på datorn och internet :)

Har haft en riktigt härlig semester och jag skulle velat stanna en vecka till (minst)
Men nu är vi hemma igen och tillbaka till dem gamla rutinerna. Timmy är på jobbet och Jappe och jag roar oss här hemma, håller på och fixar iordning allt efter semestern och tvättar. Sånt där ont nödvändigt!
Tänkte jag skulle lägga upp bilder och lite mer info ikväll för nu vill jag bara slappa och sen bli klar här!
Har hänt lite annat kul idag faktiskt men det är ingenting jag berättar förrens tidigast onsdag ;) Stor lättnad iallafall!
 
Nu verkar det som om jag med fått den nyare versionen på blogg.se och jag är lite snurrig på det än så länge men det lär man sig nog snart :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0