Helt galet slut!

Jasper bestämde sig för att slå upp sina vackra blå ögon vid 6 idag! Jag har absolut Max sovit 4 osammanhängande timmar idag! Packat som en dåre hela familjens saker. Hämtat akvarium som Sally ska vara i när mamma och pappa ska passa henne. Handlat mat. 2 rundor på media markt. Lagat mat. Städat. Vikt in tvätt. Varit på lamplagret med mamma och pappa. Och självklart tagit hand om min busunge <3 Phjuu, helt slut i kropp ock själ! Speciellt efter denna veckan då jag förmodligen inte ens spenderat sammanlagt 1 timme i soffan! Egentligen har dem senaste 3 veckorna varit såhär.. Så egentligen vill jag bara vara hemma en vecka med min lilla familj och bara ta det lugnt och göra det vi själva vill! Ta en paus från alla måsten som varit! Men icke, imorn drar vi till Finland och jag kan inte vara mer opepp just nu!! Tråkigt.. Tur att Jasper alltid gör en glad med sitt söta ansikte och sitt busiga sinne! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0