Det är ju sommar :)

Som ni säkert märkt så har inga bilder kommit upp men det är ju föritusan sommar på riktigt nu ;) Då vill man inte sitta framför datorn!!
Men har lagt in bilderna på datorn och vänt och snurrat hit och dit så kommer säkert till skott snart ;)

Idag tog jag Jappe i vagnen och drog till Ica och handlade dagens middag och lite fika till oss till hemvägen. Stannade vid en lekplats och busade först lite sen satte vi oss i gräset och fikade lite på frukt och kakor (kakorna baara till mamma)
Tyvärr så är Jappe rapp Till käften.. Han hann se harlorten innan mig! Blöö.. Som tur väl så var den inte nygjord och jag fick ut den sekunden senare!

När vi kom hem så var det nanedax och la honom i sägen. La mig brevid i min säng och hade foten på en utav spjälorna, då provade han "hur hårt kan man bita mamma i tån innan att hon skriker" Inte så värst hårt enligt mamman!! Aaj!

Förresten så tror jag att jag ska sommarjobba för Locellus nästa sommar ;) Hade 3 sommarjobbare utanför och handledaren då. Han jobbade för fullt medan s-jobbarna solade/hängde på räffsan!
Slappt


Bild från midsommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0