Dåligt av mig!

Skriver dåligt med inlägg tycker jag!! Får skämmas... Men jag skyller på att det är sommar och man hellre umgås med nära och kära än sitter och med mobil/dator ;) Nu är vi hemma hos mamma och pappa , Timmy hjälper ju dem att bygga i backen. Blir nog bra när det är klart men det är nog inte det lättaste då backen består av ett berg ;) Mamma och jag åkte till Kalmar idag och hälsade på farmor som ligger på sjukhuset. Usch tycker det är jobbigt när man ser hur dåligt hon mår och att det bara blir sämre :( Men Jasper gjorde henne nog lite gladare idag för han är det 100 km/h på ska jag säga!!! Och munnen går i ett, det är så fruktansvärt kul att han egentligen bara för nån dag sen förstod att han kan säga ord som vi säger :) Titta, är ju en klar favorit i ordförrådet!! Efter vi vart hos farmor så åkte vi givetvis en tur till Ikea, hur skulle man inte kunna hamna där?? Blev även en runda inne på modehuset. Handlade mig ett par nya jeans och en jacka inne på carlings! :) Äääälskade verkligen jackan och blev ännu gladare när jag såg att det var 50% på den!!! Jag är lite osäker på jeansen men jag tog hem dem iallafall så får vi se.. Röva har ju växt på mig så har fått gå upp 2(!!) storlekar i jeans, helt galet!! Inte så konstigt att jag spräckt knappen på 2 jeans nu då ;) vägde mig igår 9 kg uppåt nu! Det går undan :) undra om det är såhär för alla eller om det bara är min kropp som äntligen förstår att den väger för lite!? Nåväl, imorn blir man kanske faderslös... Jag mitt dumma nöt gav ju honom fallskärmshoppning i 50-årspresent och imorn bär det då av!... Köpte till att allt kommer filmas med, kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0