Dagen!

Har tydligen börjat få sömn problem igen? Nu är klockan 02.00 och jag kan inte somna!! Vill bara vara vaken och hitta på massa kul med min familj! Dagen: -Massa bus. -En tur till Braås. -Stolt farmor gav bebis välling och han somnade i famnen hos henne. -Tjurig tonåring gör en gigantisk affär över några jordgubbar ;) -Kvällsmat från McD -Timmy och Jappe somnade bredvid varandra på sniskan över hela sängen! - Jag kan inte sova... Pust, stånk och stön!! Här är dagen sötis - Jasper!! (Vem annars??)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: för det första blev jag inte arg utan bara irriterad och det är klart att man tänker på resten av familjen annars är man bara egoistisk.
Och vadå fjäska och är ful i käften ? Du måste tänka på någon annan där för det har jag inte ens gjort. Jag sa klart och tydligt att hon inte behövde köpa fler dagen efter men hon gjorde det ändå och jag har Förfan inte ens sagt att du skulle få dåligt samvete?
Bara för att mamma vill gottgöra mig för en sån sak kan du väl ta med henne och inte med mig, jag blev riktigt glad för att mamma gjorde det trots att jag sa att hon inte behövde.
Jag har inte gjort något som är fel över huvudtaget. Det är inte fel att bli besviken för att man inte får något. Dessut
Är det INGEN som har sagt att det är jordens undergång.

2012-07-11 @ 05:56:31
URL: http://Playitnow.blogg.se
Postat av: Anonym

Det var du som började tjabba om det men jag lägger gärna ner.
Måste bara säga att jag inte blev arg isf ser du arg på något konstigt sätt. Hade jag blivit arg hade jag inte stått kvar utan gått in på direkten och smällt i dörrarna osv men det gjorde jag inte. Sen skrev jag (hon borde inte ha det) vem säger att jag menade att någon annan ska ha det? Du får väl tolka det på ditt sätt isf för det var inte så jag menade.
Skit samma nu då var bara tvungen att reda ut det du tog fel på.

2012-07-13 @ 05:59:49
URL: http://Playitnow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0