Varning!

Jag varnar redan nu om det finns nån bajskänslig som tänkte läsa detta!

Jasper är lite extra trött nu när han tog sprutorna igår så idag fick vi minsann sovmorgon till halv 12, var så skönt eftersom jag inte hade vett att gå och lägga mig igår. Blev att jag duschade iallafall igår och det är jag glad för nu!
Vi låg kvar i sängen och sjöng lite och hade lite mys en halvtimme efter vi vaknat. Efter det så tog vi båda på oss kläder och en av oss fick även en ny blöja!
Började sno ihop lite frukost och Jasper satt i gå/gungstolen och slickade sönder ratten ungefär. Men när han tröttnade på det så gick jag in och la honom på soffan med massa leksaker som han kunde pilla på. Och när jag burit in alla skålar och glas och skulle börja käka så började han gnälla nåt fruktansvärt, så jag tänkte att han kanske ville sitta upp. Så jag tog tag under armarna och i det ögonblicket skulle jag vilja sett min egen min... Han hade hunnit ladda ur en rejäl bajsladdning under tiden jag var iväg och det hade runnit upp ända upp till armhålorna!! Vad gör jag nu tänkte jag!?? Jag klädde av honom sen blev det duchen! Hade ju gått åt ett helt paket med våtservetter för att få bort detta!! Jisses. Kan även meddela att han inte hade bajsat sen i lördags heller så jag har bara väntat på detta. Men jag trodde vi hade dealat om att han skulle göra det när pappa var hemma! ;)
Efter detta så var han nöjd och somnade om så gott igen! <3

Nu har jag minsann ingen tid att sitta här mer för ska äta klart och göra mig iordning för fikan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0