Tröttisdag!

Idag har jag verkligen inte vart på topp. Trött som bara den, ingen matlust och ingen chans till vila. Känner mig sjuk men jag vet inte, kanske bara är mycket i huvudet just nu.

Köpte nya flaskor, sugnappar och nan's ersättning idag men ingen större lycka än. Skriker som en stucken gris men jag hoppas han vänjer sig snart. Kan ju fortfarande amma normalt på morgonen och förmiddagen men sen är det nästan som kranen stängs av lite framåt kvällen. Det är så mentalt jobbigt att inte kunna mata sitt barn utan att han ska skrika, hur man en gör och försöker så blir det aldrig riktigt bra... Folk är nog trötta på att läsa om detta men det är så fruktansvärt jobbigt! Bröt ihop totalt inatt... Så det blev inte så mycket sömn!

Så för första gången på Evigheter lägger jag mig före Timmy, redan vid halv 10 låg jag till sängs. Det är nog ett år sen sist det hände!

Och imorn natt så åker vi mot fjällen men just nu känner jag mig inte alls taggad, men jag hoppas det går över!

God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0