Trött och spruträdd.

Idag så vaknade jag med superbra humör men det ändrade sig sen!

Tänkte att vi skulle byta sugnappen som jag råkade köpa fel igår efter att vi hade tagit sprutan. Men när jag skulle köra så kom jag på att jag skulle ha toyotan och inte Volvon. Fick springa tillbaka in men jag kunde inte hitta nycklarna. När jag väl hittar dem så fick jag springa ut till bilen igen, ser att bilen är så äckligt skitig både invändigt och utvändigt och Timmy som ändå tvättade den för kanske 2,5 vecka sen! Suckar högt och ska sätta in lilleman i bilen, men bältet är så snurrat att jag knappt får in honom! Lite mer irriterad blir jag när jag ser att det knappt finns nån bensin!? Vilket jag finner lustigt....!! Kör iväg och när jag nästan är framme så kommer jag på att jag glömt skötväskan på parkeringen. Glömde alltså ställa in den i bilen efter jag satt fast Jappe.. Vänder och hämtar den, och kommer till Bvc.

Väl därinne går allting så bra så och Jasper väger nu 7860 g och är 68cm lång :) Älskade unge vad du växer!! <3 Men aj aj va sprutorna gjorde ont :(

När jag kommer ut och tänkte åka till babyproffsen så inser jag att jag lagt ut mitt bankkort så jag kan ju inte tanka toyotan heller, så det var bara att åka hem istället!... Trodde faktiskt den skulle vara tankad men det var den icke!
Iiiiingen bra dag!!

Tur att jag ändå har min bebis som ALLTID gör mig glad <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0