Tillbaka till ruta #1

Japp där är vi igen. Amningen går sämre än nånsin igen och nu känns det som att jag borde ge upp för Jaspers skull. Tycker verkligen inte om att se honom skrika som en tok för att han inte har tålamod att vänta tills det börjar spruta i munnen. För mjölk finns alltid. Ska ringa och prata med Bitte på Bvc imorn och se vad hon säger om detta. Har ju hållt på i en månad nu och det blev faktiskt bättre efter ett tag men nu är det värre än det var innan!


Iallafall så har vi haft en urmysig dag idag. Bara legat hemma och inte gjort mycket mer än kikat på film och ätit en massa gottis!
Gjorde dessert som skulle vara till fyra personer och det åt vi minsann upp, mums ;)
Och imorn blir det en runda till Mio och se om det finns nåt fint in till lägenheten.
Timmy var sugen på Ikea med men jag tror inte det blir nåt av det när jag inte kan ge min son mat på vettigt sätt :/
Men snart ska vi börja ge smakportioner och det ska bli så spännande att se vad killen tycker om det. Han kikar gärna på när vi äter så nyfiken är han verkligen :)

Hade för övrigt ett riktigt mysigt nyår igår men god mat och gott sällskap :) Och jisses va det smälldes raketer här i stan, var så fint så!!

Jaspers nya overall som han fick av mig i julklapp, så söt så! Och sen tyckte han att jag satte nappen på fel håll, men jag undrar jag vem som egentligen gjorde de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0