Måndag!

Blev att vi inte kom hem förrens 12 igår och kom i säng klockan kvart i 1, och Timmy stackarn skulle upp vid halv 6. Så han var minsann trött idag och stängde av misstag av klockan. Tur att han samåker så den andra killen ringde! Själv fick jag för mig att klockan 1 på natten börja göra en färginpackning. Men det blev ju bra iallafall!

Själv har man fått sova mer idag. Minikillen vaknade strax efter 8 och vi låg i sängen och mös läänge som vanligt! Älskar morgonen <3 Efter kanske 30 min så la Jasper en brakskit i brallan och jag fasade för det värsta då han inte bajjat på flera dagar. Men denna gången klarade vi oss utan en duschning ;) Jag han inte mer en koka upp vattnet och plocka fram lite frukost innan han bestämde sig för att bli hungrig! Så jag la mig på sängen för att amma och kände att jag blev lite trött. Så jag tänkte att jag kan ju blunda lite tills han ätit klart! Tog väl 5 sekunder så sov jag. Visade sig att Jasper med var trött och somnat han med och vi vaknade inte förrens klockan 12, vi hade alltså sovit i 2,5 timme!!! Han som nästan aldrig sover så länge på dagarna annars gjorde givetvis det den gången när man faktiskt skulle iväg. Haha, är ju självklart!
Men ingen större fara eftersom jag hinner fixa den biten imorn då vi ska på fika med mammorna och dem söta bebisarna!

Men iallafall, så jag steg upp (Jasper sov vidare!) och stressade iordning mig och packade om skötväskan som jag inte hade orkar på kvällen. När jag är klar väcker jag Jappe och klär på honom och sätter honom i babyskyddet och hinner precis börja gå, då han lägger nästa härliga brakskit! Såå, av med alla mina och hans ytterkläder igen och börja om från början! That's life, inte konstigt om man blir sen ibland! Sen kom vi iallafall hem till Caroline och Svante och blev bjuden på så god kyckliggryta!! Sen började vi kika på Twilight, som nu ytterligare har en slav då hon inte hade sett filmerna innan. ;) Men dem är rackarns bra dem där! Tuggade i sig massa gottis och pratade om en massa kul. Dem är så härliga hela familjen :) Har ju en himlans tur som får träffas imorn med!

Jasper har varit fruktansvärt svårsövd hela dagen (Förutom imorse då) Han har vaknat för minsta lilla och varit väldigt känslig. Tog nog 1,5 timme innan han riktigt hade gått i deck när vi kom hem! Han somnar men slutar man gunga eller man bara rörde sig så vaknade han. Men nu sover han så gott iallafall! Och hans pappa med hör jag i babyvakten! <3

Nu ska faktiskt jag med göra mig iordning för natten för hör och häpna - Jag är trött och klockan är inte ens 12 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0