Måndag 23/1

Idag kom min älskade mor på besök och givetvis pälshögen Kenzo :)
Så mysigt att ha sällskap en hel dag och vi passade på att dra en runda till babyproffsen och Samarkand! Hittade ambingsteet som jag letat efter och även en ny sorts flaska, men jag råkade köpa fel sugnapp till.. Surt som tusan! Så blir en runda dit igen en annan dag. Skönt att man bor i stan så man bara har 5 minuters bilväg, känns inte lika surt då!

Timmy gör ett tappert försök att natta minikillen men det enda jag hör från sovrummet är bebisskratt! Haha Gullungen!!<3

Imorn är det dax för den andra vaccinationssprutan och jag börjar redan bli nervös och det är inte ens jag som ska ta den! Att man kan vara så spruträdd?. Men usch, avskyr när det gör ont i mitt älskade barn! :(
Uscha...

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3144590/images/2012/pic_185924976.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0