17 timmar på röven!

Som rubriken löd så blev det 17 timmars bilresa igår. Det är verkligen ingenting jag känner för att göra om på lördag igen! Hade inte tågresan tagit lika lång tid så hade jag och Jasper nog tagit det istället! Men jag är är en så stolt mamma som har en sån fantastiskt snäll son som knappt sa ett ljud, trots att han satt fast i ett babyskydd hela vägen! Underbara bebis <3

Idag var det första skiddagen för dem andra och jag och Jasper tog sovmorgon till 12 då pappa ringde och väckte oss! Vi har haft det så mysigt i stugan hela dagen och imorn hoppas vi på fint väder så vi kan gå ut och gå en liten bit och knäppa några fina kort! :)

Dem andra gick och la sig vid 9 idag så nu sitter Timmy och jag och myser själva i soffan <3 Behöver lite pappamys!!

Försökte ta en bild på snön men såg nu att den blev suddig! Men det är faktiskt en hel del snö ute här :) Är glad att vi sluppit den iår nere i småland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0