Vilka mammor!

Jasper sover sämre än nånsin!! Han har nu flera nätter i sträck vaknat minst en gång i timmen och jag är helt slut!
Jag orkar verkligen inte fler nätter nu för han somnar inte om direkt utan det är minst 15 minuters vaggning som gäller först! Och man orkar inte det!..
Får ta hit mamma, hon är ju ändå uppe hela nätterna så hon får allt ta honom tror jag ;)
Förr förra helgen hade hon varit uppe och målat väggar och lister till klockan halv 6 på morgonen! Så det är ju ingen frågan om vart det kommer ifrån att jag inte kan gå och lägga mig innan tolv! ;)

Men dagen blev helt klart bättre när elitmammorna kom på besök! ;) Oj vilken härlig syn det är när det finns 5 bebisar i samma rum som skrattar,skuttar och som bara är allmänt lyckliga!
Och eftersom jag inte är en mästerbakare så gjorde jag bara en hallon&blåbärs paj! Smakade inte helt fel, det var till och med så Timmy tyckte den var god ;) Han är inte så glad för varken hallon eller blåbär annars (ja han är så konstig)
Dock blev vi inte full skara då det blev lite förkylningar tyvärr, men vi hoppas på bättre lycka nästa gång :)

Timmy var sugen på falukorv och jag på bacon, så jag gjorde en mix av allt ihop plus såsen som blev över från igår! Så gott så. Och medans jag lagade mat så slängde jag pappa och bebis badkaret så dem fick plaska lite i vattnet :)

Sen när klockan blir 9 så säger Timmy att han ska ha med sig äppelpaj till 14 pers imorn på jobbet! Så det var bara att ställa sig i köket igen och sno ihop 3 pajer till... Synd att man inte får ära av dem själv sen bara ;) Kanske kan göra mig en egen här imorn!

På tal om imorn så fyller ju Timmy hela 23 år ;) Ska ner på stan och handla en present på dagen och sen på kvällen så blir det kinamat minsann! Det var längesen nu!
Det roligaste att jag fick en orderbekräftelse från Nelly att jag köpt kläder. Faaan skrek jag, nu har nån beställt kläder i mitt namn och sen får säkert jag betala det! Det visade sig bra Timmy som beställt en alla hjärtansdag present till mig! Haha va gulligt av honom! :) Ska bli spännande!!

Nehe nu ska jag sluta mina ögon i förhoppningar om bättre sömn inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0