Solsken, grin och tips!

Försökte skriva ett inlägg i mobilen tidigare idag men insåg nu när jag kikade på mobilen att det inte hade fungerat. Och hade absolut inte planer på att göra nu heller, så provar från datorn!

Jasper och jag passade på att ta en tur i vagnen när det var så fint väder idag. Han var så trött och somnade efter första guppet! Använde mobilens gps för att hitta cykelvägen till Ica, och det fungerade mer än bra! Iphone 4s säger jag bara, oj oj vilken maskin ;)
Var så skönt att komma ut i den väldigt friska luften, var precis lagom kallt! Dock kunde jag inte hitta nån av mina tjockare mössor så det var lite kallt om öronen!

Men Jasper har verkligen inte varit på bästa humöret idag heller, få fort det inte blir som han tänkt sig så vrålskriker han. Trodde inte man kunde ha en sån vilja när man bara är 5 månader, men ack så fel jag hade!
Tur ändå att han kan ha bra stunder emellan sina utbrott för annars hade jag nog blivit tokig.

Nu ska jag tipsa om nåt som jag använt ett tag, nämligen en färgbomb. Det är en färginpackning till håret som gör att håret får tillbaka sin glans och färg som gärna försvinner ett tag efter färgning/toning. Det är en riktigt bra försäkring till håret då den bara kostar runt 179 kr. Istället för att gå till frisören och slita ännu mer på håret genom att färga om det. Detta är ju en inpackning så den skyddar ju även håret och det blir så mjukt :)


Tog en cambild, men den blev riktigt kass. Men man får ju en känsla för hur den ser ut iallafall. Den finns att köpa på frisörsalonger. Har aldrig sett den i butik tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0