Shöpping!!

Har varit en såå bra helg!
Vi har bara varit hemma och njutit av varandra, och utan att behöva stressa med nåt!
Eller inte bara suttit i lägenheten givetvis...
I lördags smsade min kusin Nathalie mig och frågade om vi ville hälsa på henne på jobbet. Hon jobbar som väktare och var då på City gross, så vi passade på att handla lite och sen när hon slutat så tog vi en fika utanför :) Var så himla trevligt att träffas igen för sist vi sågs var vid Jaspers dop!

Idag så ville jag ut igen eftersom jag vart hemma sjuk hela veckan. Är fortfarande det men trotsade detta!!
Vi kom på att Jasper behövde massa kläder till i storlek 74 eftersom han växer som tusan så börjar storlek 68 bli tajt!
Det blev 7 bodys, 3 mysbyxor, 2 "fin"byxor och en söt mössa! Så med det och dem kläderna vi redan har ska vi nog klara oss :) Eller ja... Haha blir förmodligen mer om jag känner oss! Kanske lite fler tröjor ;)
Var tänkt att jag med skulle hitta mig nåt men varken Timmy eller jag orkade gå runt mer. Hittade ju dock ett linne på rea (wow) och sen en transparant randig skjorta :)

Men när vi kom hem så sa Timmy att han tänkte och ville beställa lite snygga underkläder till mig för han har tyckt jag vart tråkig under graviditeten och nu efter i underklädes väg. Har ju förmodligen valt det bekväma istället för snygga ;) Stackarn! Men 6 par trosor och en bh hittade han som han tyckte om (givetvis fick han inte välja vad som helst ;) ) och jag hittade ju givetvis en klänning som jag ser så sjukt mycket fram emot att använda i vår!!
Han är för rolig min man <3




Kommentarer
Postat av: Therese

Hej snurpan! Hittade din blogg av en slump. Kul:) Saknar er!

2012-02-27 @ 20:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0