Shabby chic <3

Jag tokälskar ju shabby chic-stilen och ångrar så mycket att jag inte fattade det när jag valde möbler till lägenheten för 1,5 år sen. Vill ju börja om från början HELT i vardagsrummet, ut med allt! Men det finns det tyvärr ingen möjlighet nu.
Det är ju så romantiskt och lantligt, perfekt för mig!! Timmy tycker med det är snyggt så han tyckte att vi skulle göra egna sånna möbler, vilket jag tycker är en superkul idé! Vi gjorde ju några till hallen, skoställ och sittbänk och det blev ju så bra! Har lovat honom att till våren få göra en byrå med en gjuten platta ovampå som vi givetvis ska måla vit och sandpappra på för att få shabby stilen :) Han älskar ju att få snickra och övning ger färdighet!

Var ju med mamma idag i en butik som hade 50% på allt då dem skulle flytta. Där inne är det bara just denna stilen och jag skulle kunna handlat med mig allt hem. Men ekonomin sätter lite stopp för det ;) Men det blev ändå en del fynd!

Hittade även en hemsida som kommer besökas flera gånger! www.fridasgard.se/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0