Överbeskyddande -Big no no!!

Idag tog Jasper och jag en mysdag istället för att städa (fruktansvärt mycket roligare) Tvättade bara några maskiner och plockade i ordning här.

Vi har haft det så mysigt och skrattat hela dagen! Men han har varit något tröttare än vanligt idag så det har blivit lite mer egentid faktiskt och det behövs ibland :)
Vi hoppas även på att våra saker kommer imorn så vi får kika in allt fint :)

Sitter nu och kikar på -World's worst mom! Och jag får panik på dessa överbeskyddande mammor!! Låt barnen leka ordentligt och få slå sig nån gång ibland. Givetvis att man ska vara med och hålla uppsikt, men att inte ens låta sitt barn få åka skateboard på asfalten utan får bara stå stilla på gräsmattan är att dra gränsen för långt! Barnen får inte äta godis för mamman har lärt Barnen att vara rädda för att få diabetes!! Dem går inte heller på tivoli för att barnen kan komma bort eller bli bortrövade. Dem visste inte ens vart glasen stod hemma så dem kunde ta nåt att dricka för mamma har alltid fixat det till dem. 10 åringen ville inte låta sina föräldrar bo på hotell själva en natt för att hon var orolig att nånting skulle hända dem. Tappar hakan fullständig, det är ju galet!! Nej sån kommer jag aldrig bli! Och blir jag det vill jag ha en fet smäll så jag vaknar till ;)

Haha söta Jasper som blev något förbannat när han inte kom upp så han kunde krypa iväg, haha han har verkligen inget tålamod! Men det övar vi på ;) Gullungen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0