Man ska aldrig!! ;)

Skulle aldrig skrivit igår att han knappt behövde äta på natten. Tre gånger vägrade han somna om utan att få äta inatt!! Haha, det är så typiskt! Sen vaknade han 5 gånger mellan klockan 2 och 6! Jag var trött när han ville stiga upp vid 8 sen kan jag lova!
Som tur väl är så brukar Timmy ta honom på helgerna så jag får sova, han är så underbar!
Han tycker lite "synd" om mig för att jag tar honom varje natt så då vill han ge mig morgonen fri <3 Men det är ju smidigast eftersom man ammar och i veckorna ska ju Timmy jobba så då vill jag ju inte väcka honom för att han ska söva honom! :) Men sen när han sover bättre så ska vi få ta sovmorgon varsin morgon har vi sagt!

Idag har Timmy varit så duktig, donat med massor här hemma och tvättat bilen :) Skönt att fått bort granen som legat på balkongen sen jul ;) haha, här är vi kvicka!!

Ser verkligen fram emot imorn då hela mammagänget kommer hit på fika! Så kul att alla kunde komma denna gången, och jag håller tummarna för att vi lyckas utan att nån blir sjuk :)
Håller även tummarna för dig Caroline :)
Hela lägenheten full av fina bebisar, kan man ha det bättre!!?? Förmodligen inte!!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0