BB!..

Då har alltså Big Brother börjat igen och jag är ju bara tvungen till att kika... Det är sjukt vilka nötter dem hittar och man kan ju inte bli annat än provocerad! Plus att dem denna gången har tagit in en kvinna som är gravid i vecka 36, alltså 4 veckor kvar till förlossningen. Hon ska tydligen vara där inne även efter förlossningen med sin nyfödda lilla bebis, om hon då inte hinner bli utröstad innan!? Vet faktiskt inte hur denna kvinnan tänker??


Förresten.. Förra veckan så fick Timmy reda på att han skulle få gå hem i två dagar (Alltså måndag och tisdag denna veckan) Så vi hurrade lite båda två för en långhelg tillsammans och att vi kanske skulle stanna kvar i Emmaboda så kök(helvetet) skulle bli klart nångång! Men i fredags klockan 6 så ringer hans chef och säger att facket inte gick med på att skicka hem honom i 2 dagar så att han fick gå till byggservice istället och förmodligen bara sitta där tills det var dags att gå hem för dagen! Vi båda suckade stort men vad ska man göra? Så jäkla typiskt!!
Men när han kom till byggservice idag så var det ingen av dem som visste att han skulle komma, inte ens den chefen! Det är så dåligt... Men som tur väl var så hade dem lite att göra så han slapp sitta där hela dagen! Dock hade ju jag hoppats på att han hellre tog ut en pappadag eftersom jag har blivit sjuk, men så blir det inte nu!

Just nu ligger han även här och sover i soffan, han är för söt min älskade man <3 Och Jasper har vart på riktigt myshumör idag och så glad, så jag har sluppit anstränga mig alltför mycket för att hålla honom sysselsatt :)
Tack älskade barn som förstod att mamma inte orkade riktigt idag <3

Nej nu är det nässpray, halstablett, alvedon och läggdax för min del! Hoppas denna natten ger lite mer sömn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0