Tappert försök!

Minikid vaknade vid 06.30 idag och myror i benen kan jag säga! Hur kan ongen vara så pigg?
En annan höll på att somna ståendes medan man gjorde frukost!!
Iallafall så piggnade jag till rätt snabbt men tänkte ändå att jag ville sova lite när han skulle sova senare.
Det skulle jag aldrig gjort. Jasper vaknade snabbt igen och jag var ännu tröttare än vid 06.30!!! Tejpa upp ögonlocken är ett alternativ just nu! Har plockat fram både det ena och andra sötsaken i hopp om att få en sockerkick! Haha.

Igårkväll fick jag för mig att färga ögonfransarna så man slipper sminka sig varje gång man ska gå ut! Blev faktiskt rätt bra :)
Köpte det ju innan sommaren för jag skulle slippa sminka mig då men bättre sent än aldrig!?

Haha lyckades få till en bra bild, ser ut som barnen tittar på vandra nästan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0