Smultron

Oj va klockan var mycket då! Fasen..
Tänkte jag skulle dra en hyffsat snabb version av dagen!

Började med en mysmorgon i sängen med mina pojkar <3 När vi väl orkade oss upp så var Jappe mer busig än hungrig så vi sa att han fick leka i sig maten istället. Vet dock inte om golvet och all annan köksinredning var så hungrigt heller!? Meen ja, givetvis blev det ett bad efter det för mini och han klagade inte på det heller ;)

Eftersom vi satt ner foten och bestämt oss för att verkligen storstäder i sallys terrarium så skickade jag ut pojkarna till lekplatsen så jag fick städa ostört. Tar en jäkla tid dock så när det var sovdax för prinsen så kom dem in och jag fick lite hjälp! Tog 4,5 timme kan jag säga... Kokar och sköljer all sand och tvättar all inredning m.m. Men det är inte det som tar den längsta tiden, utan det är sanden som ska torka!! Trots 2 värmelampor, en värmematta och två fläktar så tar det sjukt lång tid!! Får stå på hela natten eftersom lille ödlan kommer imorn :)

Gjorde en snabbmiddag och sen drog vi faktiskt iväg till Leos lekland! Var nog vi och 3 familjer till där så vi behövde inte direkt trängas! ;) Så Jasper har provat på alla stora rutschkanor. Jag var nog räddare än honom skulle jag tro trots att det gick i slowmotion för hans skull ;) Är ju härliga klätterställningar med studsmattor och bollhav i taket, och tunnlar och allt va fantasin kan komma på :) Verkligen smart!

Tro det eller ej men han var trött när han kom hem ;) Har sovit som en stock! <3
Det ska jag med försöka göra nu!

En annan sak förresten. Varför har folk så svårt för att vara glada åt andras lycka?? Det är skittråkigt rent ut sagt att man ska behöva ha skuldkänslor för sin egen lycka, så man inte kan njuta fullt ut av det bästa som händer i sitt liv!! Skärp er och väx upp!! Avundsjuka är inte attraktivt!...

Godnatt alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0