Ska bara ha en mascara!

Betyder aldrig - bara mascara ;) Det vet Timmy sen innan så ut kom vi med en mascara, bb-cream (foundation) och en parfym som han betalade! 20% på alla parfymer nämligen så köpte på mig min favorit. Plus att jag hade 25 kr rabatt och 20% på valfri vara ;) Dem kan ju egentligen bara ge mig sakerna, vore enklare för oss alla!!

Men den bb-creamen ska bra riktigt bra har jag hört. Först är den ju vit när man applicerar den, men ju mer du "gnuggar" in den i huden så "förvandlas" den till din hudfärg. Lite snabbt och dåligt förklarat...
Jag gillar inte känslan av riktig foundation så denna lätta täckning är nog perfekt för mig då dem även är en fuktighetslkräm med spf 12.
Sen en ny mascara som jag aldrig provat innan, spännande för jag är väldigt kritisk med mascaror ;)

Blev lite mer shopping, förresten! Är jag smått galen som redan handlar julklappar?? Har handlat två hittills... Ja kanske!

Imorn är det den stora premiären för Jasper att sova i eget rum. Tror jag... Eller kanske han kan sova några till i vårt rum ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0