Ojoj om han bara visste!

Om pappa Timmy bara visste hur gott jag har det här hemma alldeles "själv". Sitter just nu i soffan och smaskar på både det ena och det andra. Godis, chips, chokladbollar, tårta och med en kall cola till! ;)
Ibland är det bra när ingen kan ge en -fy fingret!! Haha

Caroline ringde idag och raggade efter en dejt. Jag är ju inte svår så, så självklart var dem välkomna hem hit! Gjorde lite våffor till lunch till oss alla fyra, för självklart kan inte bara vi vuxna sitta och smaska på sånt gott!!
Tog lite senare en tur till Ica för vi båda behövde handla. Hemvägen ville självklart inget utan barnen sova, så tog en liten avstickare till gungorna! Barnen börjar "leka" mer och mer för varje gång. Allt mer intresserade av varandra även om det kan hända att en viss Jasper väljer att slänga sig över en liten Svante som precis håller på att få rumpan smörjd! Haha vilken syn.. Kunde skratta åt det när hjärtat började slå igen ;) Jasper älskade när Svante kröp efter honom, han gillar att bli jagad den lilla tokungen. Ska bli så kul när dem kan springa och jaga varandra på riktigt! Eller vi springa och jaga dem kanske?

Jasper är så duktig nu att han vet att han ska äta med skeden, och vilket håll den ska vara på! Men han lyckas inte riktigt alla gånger men övning ger färdighet!


Jasper somnade sen en väldigt kort stund. Så när det väl var läggdax så somnade han så gott så :)

Och som sagt så sitter jag just nu i soffan med datorn i knäet och massa gott runt omkring och bara har det lugnt och skönt!! <3


Glömde rotera. Men här är Jaspers gammel morfar Veiko (Timmys morfar)
 


Nyvaket litet födelsedagsbarn! <3 Så stilig!!!
Skoj med paket!
 
<3
 
Mitt fina älskade barn <3 Stoltaste mamman som finns!!
 
Slänger till med en pose när faster är framme med kameran!
 
Pysslade lite hemma. Hann tyvärr inte alls göra det så fint som jag tänkt mig! :( Nästa år så ska det bli mer av den varan för jag älskar pyssel!
 
Min prins med sin krona! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0