Min fantastiska 1-åring!!

Idag fyllde min älskade son hela 1-år! <3 väldigt känslosam dag må jag säga att det har varit! Dels just för att tiden går så fort att man undrar vad som egentligen händer, har nån satt mitt liv på snabbspolning!? Och sen för att Timmy inte får ta del av denna dagen :(
Känns riktigt riktigt jobbigt för oss båda!


Men annars har dagen varit supermysig!! Började den redan innan 6 idag med lite bus och frukost! Efter nästa sovstund så väckte vi mormor så vi fick öppna lite paket i hennes säng och mysa en stund :)
Gick ner sen och gjorde våffeltårta, en av höjdpunkterna enligt Jasper skulle jag tro ;) Sjöng "ja må han leva" med tårar i ögonen, var nog första gången! Men Oj va han mumsade i sig, dock mest av toppingen! Blev en dusch efter de ;)

Men efter middagsvilan sen så blev vi väckta av mormor som ringde och sa att hon har gått vilse! Haha, kunde inte låta bli att skratta. Varken hon eller hunden hittade tillbaka till bilen ;) Så körde och letade efter henne vid stora vägen där hon trodde hon va, tur nog var hon de med! Sen körde vi och hämtade bilen långt inne i skogen.. Hon hade gått en bra bit! Men hundskrället hade badat i en gyttjepöl så vi körde till närmsta sjö sen så han fick bada av sig.

Tror Jappe hade roligast vid vattnet för han kutade rakt ut med kläder och blöja ;) Haha gullunge! Den blöjan vägde måånga kilo kan jag tillägga! ;)
Så kom vi hem och fick på lite nya kläder och går ut på baksidan. Där går han bakom planket och tydligen var det vatten även i Kenzos pool vilket Jasper uppskattads väldigt mycket, blev ett bad till och ytterligare ett nytt par med torra kläder!
Sen har vi åkt lite kärra på trädgården och spelat golf med morfar.
Har vart en perfekt dag förutom att vi saknat pappa extra mycket <3

Ska försöka få till lite bilder men brukar vara segt på mobilen!

Tänk jag har en 1-årig son!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0