Kanon dag!

Började med sovmorgon och en Ipren efter det! Sen stack jag själv iväg med Nathalie en runda till Kosta, Jasper sov nämligen som en stock! I 3,5 timme närmare bestämt ;) Han var hemma och mös med mormor istället! Jag hade verkligen en urtrevlig dag med Nathalie! När vi shoppat färdigt så satte vi oss i gräset och käkade på kyckligsalladen som hon tagit med sig som var mer än god!! Eget bröd hade hon med sig med :) Hon är duktig den dära tjejen! Fyndade ordentligt kan jag säga! Tog och kikade på en exakt likadan form igår men den kostade 389 kr tror jag. Denna gav jag inte mer än 149 kr för!!! Kaaaap :D ångrar dock nåt som jag inte köpte så tar nog med min man nån dag och åker dit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0